zaterdag 24 augustus 2013

Bedankt juf!

Ja, ik weet het, ik ben er rijkelijk laat mee!
De 'terug naar school'-slogan deed me er aan denken dat ik nog steeds niks postte over de cadeautjes die we maakten voor de juf...
Onze grote meid ging vorig schooljaar naar de peuterklas. En o wat stelde ze het daar goed. Ze ging in sprongen vooruit sinds die eerste schooldag! 
En dan is er opeens die laatste schooldag van het jaar. Tijd om de juf te bedanken voor de leuke momenten. Een peuterjuf is wel wat speciaal natuurlijk: zij vangt je kindje op als het voor het eerst naar school gaat. 
Ik dacht er over na, over wat ik zou kunnen maken. Iets creatiefs, en Merel moest ook zelf iets kunnen doen... en toen nam de mama van haar beste vriendinnetje contact met me op. We staken de koppen bij elkaar en werkten een heel plan uit. 



We vroegen alle peutertjes van de klas een tekening te maken en die bundelde ik. We verzamelden ook leuke cadeautjes, elk met een leuke betekenis. We maakten een kaart, en nog meer kaarten voor de andere juffen van de klas. We staken er een bon bij. We verpakten alles heel mooi. We maakten nog bloemen voor de juffen. We hadden heel wat te organiseren. Maar het werd zó mooi!




Ik bundelde de tekeningen via deze tutorial. Zalig, zo'n boekje. Zeker als er een dik pakje blaadjes in zit.



2 opmerkingen:

  1. Zeer geslaagd! Waar haalde je de ringen voor het boekje? Ik daar naar op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht ze in De Banier. Daar hadden ze ze in verschillende maten. En als ik me goed herinner uit mijn studententijd zouden ze die ook in Schleiper moeten verkopen...

      Verwijderen