woensdag 14 augustus 2013

Tussen de soep en de patatten...

De zomervakantie: wat een drukke tijd! Vakantie heet dat dan.
En ik die dacht dat ik nu toch wel tijd genoeg zou hebben om mijn blogje bij te houden...
Niet dus!
Actief, dat waren we wel! We gingen al eens naar zee, zagen al 10-tallen speeltuinen, gingen fietsen, zwemmen, op reis, wandelen, naar Plopsaland, we knutselden, speelden heel veel buiten, werkten wat in ons huisje,...
En af en toe had ik ook een dagje voor mezelf: de oudste naar de speelpleinwerking en de jongste naar de crèche. Fijn is dat! En op die manier was ik wonder boven wonder ook wel redelijk productief! Maar tijd om te schrijven vond ik niet.
Tot nu.
Zo eventjes tussen de soep en de patatten geef ik je snel een voorsmaakje van wat nog allemaal gaat volgen:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten