vrijdag 4 april 2014

Haasjes...

Oooo wat is het lang geleden dat ik nog eens iets blogde!
Sinds de laatste post werden er wél nog dingen gemaakt. Ik heb dus niet helemaal stilgezeten. Maar mooie foto's nemen, alles op de computer krijgen, erover bloggen... dat lukt me niet meer.
(ik moet ook dringend eens wat tijd leren uitvinden! en als ik dan toch bezig ben zou een potje energie ook welkom zijn...)

Vandaag een dagje verlof genomen en al helemaal in paas-stemming!
Ik maakte een klein haasje: net groot genoeg als vingerpoppetje voor de dochter (hoop ik)
En ik maakte een groote haas: om onze eitjes warm te houden

Een ideaal projectje voor op mijn blog dacht ik :)




1 opmerking:

  1. hihi die zijn zalig! perfect voor een zalig Pasen dus :)
    keimelig mopje, sorry :)

    BeantwoordenVerwijderen